سمنان؛

نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراها در استان از 1500 نفر گذشت

در این 6 روز تا این ساعت یک هزار و 528 نفر در استان سمنان برای انتخابات شوراها نام‌نویسی کرده‌اند.

نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراها در استان از 1500 نفر گذشت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: در ششمین روز از زمان نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب این انتخابات در استان سمنان شدند.

وی افزود: تا این ساعت در ششمین روز از مهلت ثبت‌نام انتخابات شوراها، 658 نفر در این انتخابات از استان سمنان نام‌نویسی کردند.

متقی تصریح کرد: این تعداد شامل 48 زن و 610 مرد بود که با حضور در ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان سمنان، نام خود را به‌عنوان داوطلب حضور در این انتخابات به ثبت رساندند.

وی با اشاره به مجموع آمار افراد نام‌نویسی شده برای این انتخابات افزود: در این 6 روز تا این ساعت یک هزار و 528 نفر در استان سمنان برای انتخابات شوراها نام‌نویسی کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به آمار تفکیکی جنسیتی داوطلبان این انتخابات اظهار داشت: این تعداد شامل 114 زن و یک هزار و 414 نفر مرد است.

به گفته وی تاکنون 367 نفر نام خود را برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای استان سمنان به ثبت رسانده و یک هزار و 161 نفر نیز به‌عنوان داوطلب این انتخابات در روستاهای استان سمنان نام‌نویسی کرده‌اند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار