مشهد؛

افزایش ضریب اشغال در واحدهای اقامتی رسمی و غیر رسمی خراسان رضوی

میزان اقامت و ضریب اشغال واحدهای اقامتی رسمی و غیر رسمی استان خراسان رضوی در ۵ فروردین ماه با ۱۸۲ هزار و ۶۶ شب اقامت ۶۲ درصد ضریب اشغال را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حسین زارع صفت مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ۲۷ هزار و ۶۲۱ اقامت با ۷۹ درصد ضریب اشغال در هتل ها، ۲۱ هزار و ۲۳۶ اقامت با ۸۰ درصد ضریب اشغال در هتل آپارتمان‌ها و ۲۰ هزار و ۸۹۴ اقامت با ضریب اشغال ۸۸ درصد در مهمانپذیر‌ها صورت گرفته است.
وی افزود: ۲۱ هزار و ۴۸۳ شب اقامت در خانه مسافرها، ۲۹ هزارو ۳۵۸ اقامت در زائرسرا‌ها و مهمانسراهای دولتی، ۳۲ هزار و ۲۱۴ اقامت در مدارس، ۵ هزار و ۸۵۱ اقامت در کمپ زائر و ۲۳ هزار و ۴۰۹ اقامت در حسینیه‌ها و بقاع متبرکه خراسان رضوی انجام شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه میزان اقامت و ضریب اشغال واحدهای اقامتی رسمی و غیر رسمی شهر مشهد در ۵ فروردین ماه ۱۶۰ هزار و ۷۷۴ شب اقامت با ضریب اشغال ۷۲ درصد بوده است گفت: ۲۷ هزار و ۳۱۱ اقامت با ضریب اشغال ۸۳ درصد در هتل ها، ۲۱ هزار و ۲۲۱ اقامت با ۸۰ درصد ضریب اشغال در هتل آپارتمان‌ها و ۲۰ هزار و ۵۲۲ نفر با ۹۰ درصد ضریب اشغال در مهمانپذیرهای شهر مشهد صورت گرفته است.
زارع صفت با اشاره به اینکه ۲۰ هزار و ۷۱۱ اقامت در خانه مسافر‌ها انجام شده است افزود: ۱۸ هزار اقامت در زائرسرا و مهمانسرای دولتی، ۲۷ هزار و ۱۸۰ اقامت در مدارس، ۳ هزار و ۴۷۸ اقامت در کمپ و ۲۲ هزار و ۳۵۱ اقامت در حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان مشهد صورت گرفته است.
وی گفت: در چهارمین روز از فروردین ماه، ۱۹۹ هزار و ۳۷۷ اقامت با ضریب ۶۸ درصد در استان خراسان رضوی و ۱۷۱ هزار و ۶۳۵ اقامت با نرخ اشغال ۷۶ درصد در شهرستان مشهد بوده است.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.