اصفهان؛

سفر 22 هزار مسافر نوروزی به چادگان

فرماندار چادگان گفت: از آغار تعطیلات نوروزی 22 هزار مسافر و گردشگر به شهرستان چادگان سفر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور  اظهار داشت: طرح خدمات سفرهای نوروزی از روز 26 اسفند ماه سال گذشته در شهرستان چادگان آغاز شد.

وی افزود: بر اساس گزارش‌ دستگاه‌های خدمت‌رسان سفرهای نوروزی از اول فروردین ماه سال جاری 22 هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان چادگان شده‌اند که طبق روال هر ساله٬ پیش‌بینی می‌شود حجم مسافران در نیمه دوم تعطیلات افزایش چشمگیری داشته  باشد.

فرماندار چادگان بیان داشت: مسافران و گردشگران در دهکده عمران زاینده‌رود، ستاد اسکان فرهنگیان، خانه مسافر و مجتمع شهرداری چادگان مستقر شده و شب را در شهرستان چادگان اقامت کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان چادگان با آمادگی کامل پذیرای مهمانان نوروزی است تا مسافران از سفر به شهرستان چادگان خاطره خوبی را در ذهن خود تداعی کنند.

اسدپور تصریح کرد: شهرستان چادگان دارای 39 اثر تاریخی، اماکن مذهبی و گردشگری است که مسافران و گردشگران در ایام نوروز می‌توانند از این مکان‌ها بازید کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان چادگان در این ایام پذیرای مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است، خوشبختانه شاهد هیچ‌گونه حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان نبودیم.

فرماندار چادگان در پایان گفت: در این مدت زمان بیش از 1200 نفرمسافر و گردشگر از بناهای تاریخی به ویژه خانه تاریخی معظم الملک و پل اورگان بازدید کرده‌اند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.