در جمع خبرنگاران مطرح شد

مهرعلیزاده: اصلاح طلبان تاکنون درباره شهردار شدن بحثی نکرده‌اند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تاکنون اصلاح طلبان درباره شهردار شدن و سر لیستی بحثی نکرده‌اند.

مهرعلیزاده: اصلاح طلبان تاکنون درباره شهردار شدن بحثی نکرده‌اند

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ محسن مهر علیزاده فعال سیاسی اصلاح طلب پس از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم در این دوره اعضای جدید شورا از نقش خود برای نظارت بر شهرداری آگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه تهران در مقایسه با دیگر مراکز کشور مشکلات فراوانی دارد، ادامه داد: این مسئله نشان می‌دهد افرادی که در حال اداره شهر هستند باید تخصص کافی داشته باشند تا بتوانند مشکلات شهر را حل و فصل کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: در بدنه مدیریت شهری جوانان و بانوان باید حضور بیشتری داشته باشند چرا که 15 سال است که حق آنان ضایع شده است و باید در این ایام به حقوق آنان رسیدگی شود.

مهر علیزاده با بیان اینکه این موضوع در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مورد بررسی قرار گرفته است اظهار داشت: هدف ما این است که بتوانیم نسبت قابل قبولی از این دو طیف در شوراها داشته باشیم تا بلکه از این طریق چرخه معیوب مدیریت شهری را اصلاح کنیم.

وی افزود: اولویت اول ما زنان و جوانان هستند و اگر لازم باشد به نفع آنان کنار خواهیم کشید.

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه اصلاح طلبان تاکنون برای تهیه لیست‌ها فعالیت کرده‌اند گفت: هنوز در رابطه با شهردار شدن و سر لیستی مسئله مطرح نشده است اما این معنی را نمی‌دهدکه برای شهرداری بی‌برنامه هستیم زیرا برنامه فعلی ما آماده است اما فعلا در انتظار تشکیل شوراها هستیم.

مهر علیزاده در پایان خاطر نشان کرد: در شورای عالی اصلاح طلبان شاخص‌های بسیار دقیقی مورد بررسی قرار گرفته است که پس از اتمام ثبت‌نام لیست بر اساس آن بسته می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار