اردبیل؛

تحقق اقتصاد مقاومتی راهکار اساسی توسعه اردبیل است

عضو شورای شهر اردبيل گفت: فراهم کردن زيرساخت‌های سرمايه گذاری بخش خصوصی و تحقق اقتصاد مقاومتی راهکار اساسی توسعه اردبيل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی هدايتیافزود: درحال حاضر تحقق اقتصاد مقاومتی و منويات مقام معظم رهبری و فراهم کردن زيرساخت‌های سرمايه گذاری بخش خصوصی مهم‌ترين راهکار توسعه اردبيل بوده و نياز در اين زمينه مسئولان مربوطه اهتمام ويژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی توليد و اشتغال افزود: مسئولان بايد برای تحقق اين شعار به صورت عملياتی اقدام کنند، چرا که زمان حرف و وعده دادن گذشته و مردم اقدامات عملی از مسئولان انتظار دارند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبيل گفت: امسال دو انتخابات سرنوشت‌ساز رياست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می ‌شود که اين انتخابات از اهميت بسيار بالايی برخوردار بوده و انتخاب فرد اصلح و کاردان افزايش مشارکت مردمی و برگزاری باشکوه سالم انتخابات، اولويت و رکن اساسی است.

هدايتی بيان کرد: شورا پل ارتباطی مردم با دولت است و ما با بررسی مطالبات و دغدغه‌های مردم، زمينه حل مشکلات موجود شهر و مردم را فراهم می‌ کنيم و خدمت بی منت به مردم، ارج نهادن به توليد داخلی و حمايت از واحدهای توليدی و بهبود فضای کسب و کار برنامه اساسی است.

وی با اشاره به تبيين سياست‌های کلی نظام توسط مقام معظم رهبری تصريح کرد: جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصی ارج نهادن به توليد داخلی و افزايش مشارکت‌های مردمی در فعاليت‌های اقتصادی و تقويت توليد مسئله مهم بوده که بايد همگان تلاش کنيم و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد و اشتغال کشور را عملی کنيم.

مدير عامل شرکت نگين زرين چوپ آرتاويل اظهار داشت: ارج نهادن به شرکت‌های دانش‌بنيان و اتصال دانشگاه با صنعت از نيازهای اساسی است.

هدايتی افزود: رشد بهره وری در اقتصاد با تقويت عوامل توليد و کارآفرينی عملی می ‌شود و بايد با اتکا به توان و ظرفيت داخلی، کشور را در مسير پيشرفت و توسعه قراردهيم و از اتکا به کشورهای بيگانه خارج شويم.

وی هدفمند‌سازی يارانه‌ها و اصلاح الگوی مصرف و تقويت همه‌جانبه نظام مالی کشور را نيز مهم عنوان کرد و گفت: بايد در اقتصاد ملی ثبات ايجاد شود که اين امر نيازمند تلاش جهادی مسئولان است و حمايت همه‌جانبه از توليد کنندگان، رونق کارآفرينان و صادرات را سبب می ‌شود.
عضو شورای شهر اردبيل امنيت غذايی و بهداشت مردم را نيز مسئله مهم عنوان کرد و افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی از اهميت بالايی برخوردار بوده و نبايد مسئولان مربوط اجازه بدهند پول بيت المال توسط برخی افراد سود‌جو پايمال شود.

هدايتی با تقدير از مردم ولايت‌مدار اردبيل عنوان کرد: مردم اردبيل هميشه هوشيار بوده و در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور پيشگام هستند و اين بارهم در انتخابات 29ارديبهشت با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد کاردان و اصلح علاوه بر خلق حماسه بزرگ در تاريخ انقلاب اسلامی، به پيشرفت و توسعه منطقه در عرصه‌های مختلف کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار