سین جیم؛

گپ صمیمانه با آچار فرانسه‌ی فوتبال ساحلی یزد

سین جیم استانی باشگاه خبرنگاران جوان از یزد در آستانه ی شروع جام باشگاه‌های اوراسیا به سراغ آچار فرانسه‌ی فوتبال ساحلی یزد رفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید حسن میرحسینی سرپرست تیم مقاومت گلساپوش در آستانه‌ی شروع جام باشگاه‌های اوراسیا با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یزد گپ صمیمانه‌ای داشت:

سین: آقای میرحسینی واقعا خسته نباشید چه ماه سختی بود!

جیم: بله واقعا سخت بود، اما با آمدن جوزف نماینده‌ی فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی و ابراز رضایت او از امکانات ورزشگاه سلمان خستگی از تن کادر زحمتکش تیم گلساپوش که این یک ماه تمام تلاش خود را برای آماده سازی ورزشگاه سلمان محمود آباد انجام داده بودند بیرون رفت.


سین: واقعا فکرش را می کردید که مقاومت گلساپوش یزد تا این اندازه پیشرفت کند که روزی میزبان بزرگترین تیم‌های باشگاهی جهان باشد؟

جیم: سال ٨٨ که تیم کاملا بومی ما تشکیل شد به رسیدن به این جایگاه ایمان داشتیم و همچنان تلاش خواهیم کرد تا با نشان دادن پتانسیل مردم یزد به خصوص خطه‌ی محمود آباد در آینده‌ای نچندان دور تورنمنت‌های معتبری، چون جام جهانی فوتبال ساحلی را در کویر یزد برگزار کنیم!

گپ صمیمانه با آچار فرانسه‌ی فوتبال ساحلی یزد


سین: شما مردآبادی‌ها (محمود آباد) که راه موفقیت در فوتبال را خوب می‌دانید چرا در فوتبال چمنی یزد وارد نمی‌شوید؟

جیم: ما هرکس که فوتبال چمنی را دوست داشته باشد آتش میزنیم (می خندد) ولی واقعیت من یکی از مخالفان سرسخت این گونه تیم داری در فوتبال چمنی یزد هستم. تیمی که همه‌ی فوتبال چمنی یزد در آن خلاصه می‌شود و بازیکن برای یک مجموعه تصمیم گیری می‌کند جای هیچ گونه دفاعی را باز نمی‌گذارد.
این فوتبال باید از ریشه درست شود.


سین: خب از این تورنمنت بگید، کدام تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاهی فوتبال ساحلی اوراسیاست؟

جیم: ما که جام قهرمانی را در قفسه‌ی اتاقمان گذاشتیم (می خندد)
تیم‌های بزرگی به یزد خواهند آمد. اسپورتینگ پرتغال همان تیم ملی کشور نخست رنکینگ فوتبال ساحلی جهان است که ریکاردینیو و ماجر بهترین‌های ساحلی جهان را به همراه دارد.
لوکومتیو روسیه تلفیق تیم‌های ملی روسیه و ایران است، چراکه این تیم علاوه بر ملی پوشان روس از ستاره‌های ملی ایران نظیر پیمان حسینی، مسلم مسیگر، حسن عبدالهی و محمد احمدزاده سود می‌برد.
شاید ناشناخته‌ترین تیم لوانته است و همین ناشناخته بودنش می‌تواند دردسری برای سایر رقبا باشد.
از طرفی گلساپوش هم تیم جوانی است و به حضور هوادارانش حسابی دل بسته است.
در مجموع هرچهار تیم شانس قهرمانی را دارند.

گپ صمیمانه با آچار فرانسه‌ی فوتبال ساحلی یزد

سین: و، اما سخن پایانی شما...

جیم: امیدوارم سال خوبی در فوتبال ساحلی یزد و ایران داشته باشیم و از این مسابقات که انشاالله با حضور فوتبالدوستان یزدی برگزار می‌شود دست پر بیرون آییم.

گفت و گو و تنظیم: محمدرضا سلیمی

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.