تمجید ایندیپندنت از کی روش؛ونگر به کسی مانند کی روش نیاز دارد

روزنامه معتبر ایندیدپندنت انگلیس ضمن تمجید از عملکرد کی روش در تیم منچستریونایتد به سرمربی تیم فوتبال آرسنال پیشنهاد کرد برای کسب موفقیت کسی مانند این مربی پرتغالی را در کنار خود داشته باشد.

روزنامه ایندیپندنت در تحلیلی از وضعیت آرسن ونگر در تیم آرسنال به وی پیشنهاد کرد در صورتی که تصمیم دارد در این تیم بماند و به موفقیت برسد تغییراتی را در تفکرات خود و همچنین تیم آرسنال به وجود آورد، یکی از این تغییرات استخدام دستیاری مانند کارلوس کی روش است.
میگوئل دلانی تحلیل گر فوتبال روزنامه ایندیپندنت در بخشی از گزارش خود  ونگر را با الکس فرگوسن سرمربی اسبق منچستریونایتد مقایسه کرده و گفته است یکی از دلایل موفقیت فرگوسن بهره گرفتن از افرادی کار بلد مانند کی روش در کنار خود بود.

وی با اشاره به دوران حضور کارلوس کی روش در کنار الکس فرگوسن در منچستریونایتد نوشت: وقتی کارلوس کی روش در سال2006 کار خود را در منچستریونایتد از سرگرفت بخاطر کمک ها و تاثیر فراوانی که روی تاکتیک این تیم بخصوص در دفاع داشت، از او تقریبا به عنوان " مربی مشترک" نام برده می شد نه فقط دستیار صرف.  

کارهای کی روش به فینالیست لیگ قهرمانان طی سال های 2006 تا 2009 هوشیاری بخشید که به فرگوسن مربوط نمی شد.ونگر هم می تواند چنین کاری بکند.
از دیگر توصیه های  تحلیلگر ایندیپندنت به ونگر این است که نسبت به بازیکنان خود سخت گیری بیشتری داشته باشد و با جذب بازیکنان با کیفیت سیستم تیم خود را تغییر دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار