اردبیل؛

اسکان بیش از 11 هزار نفر مسافر فرهنگی در مدارس استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از شامگاه ۲۸ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۱۱ هزار و ۳۹۹ نفر در قالب ۳ هزار و ۱۶۶ خانوار فرهنگی از استانهای مختلف در مدارس اردبیل اسکان یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری در جلسه بررسی روند اجرای طرح اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: استان چشمه‌های بهشتی اردبیل تا ششمین روز بهار سال 96 افتخار میزبانی از 28 هزار و 498 نفر روز میهمان و مسافر فرهنگی را داشته است.

وی افزود: از شامگاه 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون 11 هزار و 399 نفر در قالب 3 هزار و 166 خانوار از استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، کردستان، مازندران، کرمان، خوزستان، گیلان، زنجان ، قزوین و کرج مورد پذیرش و استقبال گرفته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیشترین پذیرش تا ششمین روز بهار از استان آذربایجان شرقی در پایگاه اسکان ناحیه 2 اردبیل صورت گرفته است و خدمات‌رسانی به این افراد انجام شده است که براساس هماهنگی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا بیشترین رضایتمندی میهمانان فرهنگی را جلب کنیم.

ناصری تصریح کرد: برای اینکه میهمانان فرهنگی استان بتوانند پایگاه‌های اسکان را پس از ورود به راحتی پیدا کنند، آموزش و پرورش نواحی و مناطق اقدام به نصب بنرهای راهنما در سطح شهر کرده تا در این زمینه مسافران با مشکل و نارسایی مواجه نباشند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مراحل قبل و بعد از پذیرشمیهمانان نوروزی بیان کرد: هر روز اکیپهای بازدید کننده در محل پذیرش اسکانها حضور یافتهو نواقصات موجود را بررسی کرده و در راستای برطرف کردن آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: ما از هر آنچه در توان داریم استفاده خواهیم کرد تا خانواده های فرهنگی که میهمان استان ما هستند، این ایام عید را به خوبی و خوشی سپری کرده و با خاطره‌ای خوب و خوش استان را ترک کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.