در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

شریف: پشتیبانی از اعضای شورای شهر وظیفه احزاب است

دبيركل حزب همبستگى دانش آموختگان گفت: اگر افرادی برای شورای شهر انتخاب شدند، همه تخصص‌ها را ندارند و این وظیفه احزاب است که شورا را پشتیبانی کند.

پشتیبانی از اعضای شورای شهر وظیفه احزاب استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد شريف دبيركل حزب همبستگى دانش اموختگان و رييس كميته امور بين الملل خانه احزاب در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت‌مان در انتخابات در قالب ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب خواهد بود و قرار است کسانی که مورد حمایت احزاب اصلاح‌طلب هستند، وارد عرصه شوند.
دبیرکل حزب هدا اعلام کرد: دریچه نگاه‌مان به انتخابات، فعالیت تشکیلاتی است و پشتوانه حزبی دارد و اگر افرادی برای شورای شهر انتخاب شدند، همه تخصص‌ها را ندارند و این وظیفه احزاب است که افراد و اعضای شورا را پشتیبانی کند.

وی درباره نقاط ضعف شورای چهارم گفت: مهمترین نقطه ضعف شورای چهارم، پراکندگی در برنامه‌های بود که علت آن ورود دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب به این دوره بود و علی‌رغم اینکه اصلاح‌طلبان یکدست‌ بودند، اصولگرایان برآیند 5 لیست مختلف بودند.

شریف تصریح کرد: شورای شهر همچون مجلس نیازمند مرکز پژوهش است.

دبیر کل حزب هدا در پاسخ به سوال درباره احتمال فعالیت این حزب در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: بهترین حالت این است که اصلاح‌طلبان در قالب یک لیست فعالیت کنند اما ممکن است این لیست تمامی احزاب اصلاح‌طلب را پوشش ندهد.

وی افزود: البته من سخنگوی هیچ جمعی نیست. اما واقعیت این است که تعدادی از اصلاح‌طلبان قرار است در قالب احزاب اصلاح‌طلب فعالیت کنند و این فعالیت لزوماً در قالب شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیست.

شریف در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: طبیعتآً امکان دارد ما نیز به‌‌همراه شورایعالی سیاستگذاری یک لیست منتشر کنیم ولی تا این لحظه، چنین امری میسر نشده و شورایعالی موفق به پوشش همه جریان‌های اصلاح‌طلب نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار