ساکت: اتوبوس تیم های ملی با کمک مردم ایران تامین شد/ عملکرد کی روش رضایت بخش است

مدیر تیم های ملی فوتبال گفت: تامین هزینه این اتوبوس به کمک حضور مردم در سامانه حامی تیم ملی بوده است و موتور آن از سوئد آمده است.

ساکت: اتوبوس تیم های ملی با کمک مردم ایران تامین شد/ عملکرد کی روش رضایت بخش استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم رونمایی از اتوبوس تیم ملی فوتبال بیان کرد: موضوع هواپیمای چارتر در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه بازیکنان تیم ملی بدون هیچ مشکلی با استفاده از هواپیمای چارتر برای دیدار مقابل چین،ازبکستان و قطر می توانند راهی این کشورها شوند.

مدیر تیم های ملی فوتبال گفت: برای ایاب و ذهاب بیرون و داخل شهری بحث تامین یک اتوبوس VIP مطرح بود که مالکیت آن برای فدراسیون است. این اتوبوس 39 صندلی دارد و به 6 ایرکاندیشن مجهز شده است. تمام صندلی‌های اتوبوس تیم ملی دارای مانیتور 10 اینچ و هدفون هستند. از طرفی سیستم گرمایشی و سرمایشی اتوبوس مذکور هم فوق العاده است و در کل شرایطی مناسبی برای نقل و انتقالات بازیکنان فراهم شده ست.

ساکت در ادامه تصریح کرد: تامین هزینه این اتوبوس به کمک حضور مردم در سامانه حامی تیم ملی و شرکت اسکانیا بوده و موتور آن از سوئد آمده است. سایر امکانات آن را کارشناسان خوب داخلی در سمنان طراحی و آماده‌سازی کرده‌اند و از اکنون در اختیار تیم‌های ملی به ویژه تیم ملی بزرگسالان است که امروز هم نخستین سرویس را به تیم ملی ارائه می دهد.

رئیس سازمان تیم‌های ملی ادامه داد: از دیگر اسپانسرها و حامیان مالی دعوت می‌کنیم تا به تیم‌های ملی کمک داشته باشند و از حضور آنها استقبال می کنیم. 18 تیم ملی در پوشش فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی است که در حال رایزنی با دیگر شرکت‌ها از جمله ایران خودرو هم هستیم تا امکانات بهتری را برای تیم‌های ملی داشته باشیم.

ساکت درباره بازی تیم ملی ایران مقابل چین گفت: از تمام مردم تشکر می‌کنیم که در قطر، ازبکستان و مالزی نشان دادند تیم ر ا تنها نمی‌گذارند و به همه ایرانیان سراسر دنیا درود می‌فرستیم. بازیکنان تیم ملی هم با تمام وجود و ظرفیت خود تلاش کردند و کادر فنی دغدغه جدی دارد و خدا را شاکر هستیم همه مردم از کی‌روش، کادر فنی و بازیکنان رضایت دارند. با حضور کی‌روش رویکرد قدرتمندی در مسیر تیم ملی فراهم شده و امیدوار هستیم امسال پر قدرت‌تر از همیشه به جام جهانی برویم.

وی پیرامون آخرین وضعیت بازگشت مربیان تیم ملی به جمع کادر فنی اظهار کرد: در زمان لازم تاج این موضوع را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار