ساری،

اسکان 7 هزار نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراهای مازندران

7 هزار نفرشب مسافر نوروزی تا کنون در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اسکان 7 هزار نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران، گفت: از 27 اسفند سال گذشته تاکنون 2 میلیون و 5 هزار نفر از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان بازدید کردند.

وی با اشاره به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از اماکن متبرکه استان، افزود: از 27 اسفند سال گذشته تاکنون 2 میلیون و 5 هزار نفر از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه حضور در اماکن متبرکه و امام‌زادگان یکی از اولویت‌های مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران به‌شمار می‌رود، گفت: همه‌روزه شاهد حضور پرشور مسافران و زائران بسیاری در بقاع متبرکه استان هستیم که این مسأله نشان دهنده ارادت و عشق مردم به خاندان اهل بیت است.

علیزاده با اشاره به وجود یک‌هزار زائرسرا و سوئیت در اماکن متبرکه و امام‌زادگان استان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 7 هزار نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

وی با تأکید بر اینکه اوقاف آماده خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران نوروزی است، افزود: بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان ظرفیت بالایی برای رونق گردشگری مذهبی دارند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری تا 15 فروردین سال جاری در بقاع متبرکه مازندران ادامه دارد، گفت: تمامی برنامه‌های اوقاف در ایام نوروز مانند خیمه‌های معرفت در قالب طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار