نوزاد در تونل دلا چشم به جهان گشود

امروز نوزادی در آمبولانس هلال احمر و در ورودی تونل دلا چلو از توابع شهرستان اندیکا به دنیا آمد.

نوزاد در تونل دلا چشم به جهان گشودبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ شاپور باقری، رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا اظهار داشت: برق و شبکه تلفن همراه منطقه چلو قطع شده بود و آمبولانس اورژانس منطقه بخش چلو هم به دلیل ماموریت های متداول در محل نبود. مادری که از ۹ ماهگی آن هم گذشته بود، شرایط خاصی برای زایمان مادر داشت و فرزند باید در شرایط خاص به دنیا می آمد.

وی افزود: ماما و پزشک طی نگارش نامه ای درخواست فوری کمک را از هلال احمر پایگاه تاراز خواستار و نامه را توسط خودروهای عبوری به دست عوامل امدادی رساندند.

باقری تصریح کرد: با دریافت نامه عوامل سریع اعزام و خود را به محل رساندند و بعد از انجام کارهای اولیه مادر توسط ماما، مادر تحویل عوامل امدادی برای اعزام به مرکز شهرستان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا اذعان داشت: با توجه به اینکه مادر ۹ ماهگی را رد کرده بود زایمان را سخت کرده و این باعث شد تا اعزام نیز با دشواری انجام شود. برای همین عوامل امدادی مجبور بودند چندین بار در مسیر توقف کنند تا ماما کارهای مراقبتی را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ادامه مسیر مادر در آمبولانس هلال احمر در ورودی تونل دلا زایمان و مادر به درمان بستر شهرستان به منظور مراقبت های بعدی اعزام و تحویل پزشک شد.

شاپور باقری حال عمومی مادر و نوزاد را مساعد اعلام کرد.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.