منصوری آرانی در جمع خبرنگاران:

مستقل در انتخابات شورا‌ها شرکت کرده ام

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت مستقل در انتخابات شوراها شرکت می کنم.

مستقل در انتخابات شورا‌ها شرکت کرده ام
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباسعلی منصوری آرانی نماینده سابق مجلس در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته ارتش‌ها به کمک سیستم شهری می‌روند تا بتوانند کمک کنند. در شورای شهر حتما باید یکی باشد که علاوه بر آشنا بودن با سیستم نظامی، امکاناتی که داخل ارگان ارتش وجود دارد را بداند.

وی با اعلام اینکه در انتخابات شورا به صورت مستقل شرکت می‌ کند، ادامه داد: زمان حضورم در مجلس بیشتر با طیف اعتدالیون بودم.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه بزرگترین مشکل کشور ما نداشتن حزب است و مادامی که حزب نداریم لیست روی کار می آید، افزود: من فکر می کنم که مدیریت شهری تهران در بعد محیط زیست و ساخت و سازها بزرگترین مشکلش این است که هماهنگی با دولت و مجلس ندارد و نتوانسته فرهنگ عمومی را مجاب کند که اگر هزینه‌ای می‌کند، برای رفاهشان است.

منصوری آرانی در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به سوالی مبنی بر این آیا رای می‌آورید خاطر نشان کرد: قریب به 100 هزار بازنشسته ارتش در تهران داریم و به علت مسئولیت‌هایی که در ارتش داشتم، فرد شناخته شده ای هستم و من تنها ارتشی بودم که وارد مجلس شدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار