اهواز؛

ثبت وقایع راهیان نور به دست خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر

خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به منظور ثبت وقایع ایام راهیان نور، به یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به یادمان‌های شهدابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ این خبرنگاران به منظور ثبت و ارسال اخبار مربوط به راهیان نور در یک بازه 10 روزه در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در استان خوزستان حضور دارند.

خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به مناطق عملیاتی خوزستان از جمله طلاییه، شلمچه، اروند، فتح المبین، کانال کمیل و حنظله، فکه، دهلاویه و نهرخین اعزام شدند.

همچنین خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به یادمان شهدای هویزه و مزار سردار سرلشکر سید محمدحسین علم الهدی، فرمانده سپاه هویزه و فرمانده دلیر عملیات نصر رفتند تا اخبار این یادمان را پوشش دهند.

همچنین مزار شهدای گمنام عملیات کربلای 5 در یادمان شهدای شلمچه نیز میزبان خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر است.

برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیت خادمان خبرنگار، ایجاد مرکز رسانه‌ای و ارائه خدمات از جمله معرفی سوژه و ارسال اخبار برای رسانه‌ها، در اختیار گذاشتن امکانات، هدایت، راهنمایی و مشاوره به اصحاب رسانه و حمایت از حضور آنها در مناطق عملیاتی، تهیه و تولید گزارش، گفت‌وگو، عکس و فیلم، خبر و پیش خبر از مهمترین وظایف خبرنگاران جهاد رسانه ای شهید رهبر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام و خدا قوت.فعالیت گروه شما بسیار خوب و لازم است،اما شایسته است در زمینه تربیت و آموزش نیروهای پیوسته به خودتان را آنگونه برنامه ریزی و پیگیری نمایید که اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی لازم دارد.بنده دعاگوی شما و فعالان در این عرصه هستم و بالندگی شما را از خداوند متعال خواهانم.به امید هرچه پیشروتر بودن گروه شما در عرصه بلند آوازه کردن پیام و راه شهیدان انقلاب اسلامی و ۸سال دفاع مقدس در عرصه افکار عمومی داخل و خارج از سرزمین مقدس ایران عزیز ،انطور که ولی امر مسلمین ترسیم میفرمایند موفق و پیروز باشید.انشا ا...