افزایش میزان خودکشی در میان صهیونیستها

بر اساس نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی پارلمان رژیم صهیونیستی، میزان خودکشی در میان کودکان و نوجوانان یهودی افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطین، بر اساس گزارش های پارلمان رژیم صهیونیستی،‌ تعداد کودکان اسرائیلی زیر 9 سال که در سال 2015 میلادی دست به خودکشی زده اند به 32 نفر افزایش یافته است این درحالیست که در این مدت به طور کلی هشتصد مورد اقدام به خودکشی در میان صهیونیستها صورت گرفته است.

بر این اساس، یک کمیته کنست رژیم صهیونیستی که این گزارش را تهیه کرده است، دلیل گسترش خودکشی در میان کودکان فلسطین اشغالی را تاثیرات شبکه های اجتماعی اعلام کرد.

در همین حال، یک گزارش مشابه دیگر در فلسطین اشغالی از سوی وزارت بهداشت این رژیم در خصوص دوره های زمانی 2015 و 2016 و 2017 تهیه و در آن گزارش تاکید شده خودکشی دومین عامل مرگ در میان پسران اسراییلی 15الی 24 ساله و سومین عامل مرگ دختران اسراییلی 15 الی 24 ساله و مردان 25 الی 44 ساله است. 

در گزارش تهیه شده به وسیله وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، اعلام شده است که بیشترین میزان خودکشی در فلسطین اشغالی در میان یهودیان مهاجری است که از کشورهای شوروی سابق به فلسطین اشغالی امده اند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار