آبادان؛

بیکاری مهمترین دغدغه جوانان شادگان

مهمترن دغدغه و نگرانی جوانان شادگان بیکاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی امام جمعه شادگان گفت: مهمترن دغدغه و نگرانی جوانان شهرستان شادگان بیکاری است که انتظار می رود مسئولان با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی با اشاره به نامگذاری شعار امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: ایجاد شغل و رونق تولید مسئله اول کشور است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم زائران حرم مطهر رضوی گفت: بیکاری به خصوص بیکاری جوانان تحصیل کرده و مشکلات معیشتی مردم به ویژه طبقات ضعیف دو مشکل اصلی در عرصه اقتصاد است.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه بیشترین نگرانی مردم در حوزه اقتصاد و اشتغال است، تاکید کرد: باید برای فعال شدن کارگروه های تولید و اشتغال بیشتر تلاش شود.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی و بیکاری است، اظهار کرد: باید برای عملیاتی کردن شعار سال تلاش کنیم و تحقق این شعار دور از دسترس نیست.

حجت الاسلام شرفی در ادامه به انتخابات شوراهای اسلامی در اردیبهشت ماه اشاره کرد و یادآور شد: مسئله شوراها موضوعی بسیار مهم است زیرا بخشی از مدیریت شهر و روستا بر عهده این افراد است و به همین دلیل مردم علاوه بر حضور پرشور باید درست انتخاب کنند.وی تصریح کرد: مسئولان باید برای برگزاری درست انتخابات تلاش کنند و نیز مراقب باشند از امکانات دولتی سوءاستفاده نشود.

امام جمعه شادگان درخصوص تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: همه باید منویات رهبری را عملیاتی کنند و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور حداکثری خود موجب ناامیدی دشمنان شوند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.