اردبیل؛

ثبت نام 505 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان نمین

فرماندار شهرستان نمین گفت: در مجموع 505 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان نمین ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور با اشاره به اینکه مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 24 روز یکشنبه 6 فروردین به پایان رسید گفت: با پایان مهلت نام نویسی، 505 در شهرستان نمین برای حضور در انتخابات 29 اردیبهشت ثبت نام نموده اند که از این تعداد 55 نفر شهری و 405 نفر از روستاهای بخش های تابعه مرکزی، ویلکیج و عنبران است.

وی با بیان این مطلب که ثبت نام داوطلبین در این دوره نسبت به دوره گذشته 11 درصد افزایش داشته است اظهار داشت: از کل داوطلبین ثبت نام کننده، 491 نفر مرد و 14 نفر زن هستند.

فرماندار نمین گفت: 24 نفر در حوزه شهری نمین، 16 نفر در آبی بیگلو و 15 نفر در عنبران داوطلب عضویت در شوراهای شهر شده اند.

عبدالعلی پور ادامه داد: در حوزه روستایی نیز 229 نفر در بخش مرکزی،181 نفر در بخش ویلکیج و 40 نفر در بخش عنبران نام نویسی کرده اند.

وی در ادمه تصریح کرد: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تمامی روستاهای واحد شرایط شهرستان نمین برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که روند بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان پس از گذراندن مراحل قانونی و وصول استعلام از مراجع 4 گانه تا 23 فروردین ماه در هیئت اجرایی شهرستان بررسی می شود اظهار داشت: صورت جلسه نهایی داوطلبان احراز صلاحیت شده روز 24 فروردین در اختیار هیئت نظارت قرار می گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.