اصفهان؛

راه اندازی تاکسی ویژه گردشگری در کاشان

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی كاشان گفت: تاکسی ويژه گردشگری کاشان به منظور ارئه بهتر خدمات شهری به گردشگران داخلی و خارجی در کاشان راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدى نادعلى اظهار داشت: این خودرو‌ها به عنوان تاکسی ويژه در قالب خاص به هتل ها و مجموعه هاى تاريخى و گردشگرى كاشان برای فعالیت و جهت انتقال مسافران و مهمانان نوروزی و در طول سال به اماکن تاریخی و سیاحتی مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به شرایط رانندگان تاکسی گردشگری تصریح کرد: برای تمام رانندگان این تاکسی‌ها کلاس هایی ویژه در نظر گرفته شده که پس از اتمام دوره آموزشی که با همکاری اداره ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كاشان و توسط واحد آموزش سازمان تاكسيرانى برگزار می شود به فعالیت خواهند پرداخت.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرستان کاشان با تأکید بر اینکه تلاش کرده ایم تا با برگزاری آموزش‌های لازم برای رانندگان فعال در حوزه تاکسی گردشگری در راستای ارتقاء کیفی خدمات حرکت کنیم، افزود: رانندگان علاوه بر این موارد باید از ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و اکوتوریستی کاشان هم اطلاعاتی داشته باشند و در دوره‌های آموزشی اینگونه اطلاعات نیز دراختیار آنان گذاشته شده است.

نادعلى گفت: خودروهایی که به‌عنوان تاکسی گردشگرى مورد استفاده قرار می‌گیرند، از نوع خودروى تمام توماتيك آريو بوده كه سال تولیدشان نهایتا به يك سال اخیر برگشته و کارکرد بالایی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مسیرهای تردد این تاکسی‌ها بناهای تاریخی شهر کاشان و همچنین مکان های گردشگری مركز و اطراف شهر  است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.