کشف یک شی کروی سفید رنگ عجیب در مریخ + عکس

انتشار این عکس که توسط ماهواره ناسا تهیه شده است با واکنش متفاوت کاربران نیز همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جستجوگران فرازمینی ها، با استناد به عکسی که به تازگی توسط ماهواره ناسا تهیه شده است ادعای عجیبی را مطرح کرده اند. به گفته این محققان یک شی کروی سفید رنگ عجیب روی مریخ دیده می شود. این سفینه فضایی چند منظوره 5.6 میلیون یورویی که بدور این سیاره سرخ می چرخد به تازگی این عکس و همچنین اطلاعات جدیدی را به این آژانس فضایی ارسال کرده است.
 
کشف یک شی کروی سفید رنگ عجیب روی مریخ + تصاویر 
 
کاربری که این ویدئو را در یوتیوب منتشر کرده است در توضیح آن نوشته است : " با زوم بیشتر روی این عکس یک یک کره سفید رنگ به همراه سایه بزرگ آن قابل مشاهده است. چند مدرک دیگر نیاز است تا ثابت شود چیزهایی روی مریخ وجود دارند که نمی توانند جز طبیعت این سیاره باشند؟ "
 
همچنین یکی از کاربران در پستی نوشت : " این شی هر چه که باشد بسیار بلند است و ساختار آن شبیه به یک تخم مرغ است. کاربر دیگری نیز نوشت: چیز جالبی است اما به نظر می رسد مصنوعی باشد. احتمالا نمونه هایی دیگری از این در آن اطراف وجود دارند."
 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
امواج الکترونیک مغناطیسی روی صحفه ای که دوبین به نمایش می گذارد ، تا نقطه آخرش را با کفیت خوب فیلم برداری کنید .که انگاری از فاصله 5 سانتیمتری به آدم نگاه می کونید وهر چقدر فاصله دور باشد برای شما یک خطی باشد که آن چبزی که هرچی باشد از او فیلمبرداری وعکس بگیرید
آخرین اخبار