اهواز؛

آتش اغذیه فروشی در اهواز را محاصره کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نشت گاز در یکی از مناطق این شهرستان و آتش گرفتن 1 واحد اغذیه فروشی خبر داد.

آتش اغذیه فروشی در اهواز را محاصره کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: شب گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر رخداد آتش سوزی در منطقه نادری اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانان 3 دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با استفاده از تجهیزات اطفای حریق، آتش سوزی را خاموش و از سرایت آن به سایر مغازه های اطراف جلوگیری کردند.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه بیان داشت: علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نشت و حریق  گاز اعلام شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح حادثه ای دیگر گفت: عصر روز گذشته شهروندی با تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودروی در زیتون کارمندی را اطلاع رسانی کرد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلا درنگ و در قالب یک تیم متشکل از 2  خودروی اطفاء ظرف مدت 4 دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند. این خودرو در اثر اتصالی برق در ناحیه سیم کشی دچار حریق شده بود که آتش سوزی آن با حضور آتش نشانان اطفاء شد.

مقصود حق شناس اذعان داشت: در طول شبانه روز گذشته حوادث متعددی به ستاد فرماندهی ۱۲۵ گزارش شد که حوادث مربوط به آسانسور بیش ترین آمار امداد و نجات را به خود اختصاص داده اند.

وی اظهار کرد: این حوادث به ترتیب در مناطق کیانپارس، زیتون کارمندی، گلستان، کوی ملّت گزارش شد. آتش نشانان با تمام امکانات و تجهیزات لازم از نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی به طور میانگین ظرف مدت 4 دقیقه خود را به محل حوادث رساندند.

حق شناس بیان داشت: در حوادث مشابه آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از تجهیزات تخصصی خود افراد محبوس شده را نجات دادند که مجموعا در این روز آمار این افراد به ۱۵ نفر رسید که در این اتفاقات هیچ کس آسیب ندیده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان توصیه کرد: لازم است در بدو ورود به آسانسور به ظرفیت نفرات یا وزن مشخص شده توجه خاص شود. همچنین به کودکان خود بیاموزیم آسانسور محل بازی نیست و بی احتیاطی در استفاده از آسانسور می تواند حوادث ناگواری به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.