تأمین امنیت پایدار در جامعه، مهمترین رسالت نیروی انتظامی

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر با تبریک سال نو، مهمترین رسالت نیروی انتظامی را تأمین امنیت پایدار برای شهروندان و جامعه دانست.

تأمین امنیت پایدار در جامعه، مهمترین رسالت نیروی انتظامی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ علیرضا رزمي ضمن تبریک سال نو، خدمت به مردم ولایتمدار و شریف میهن اسلامی را لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی، گرانسنگی دانست که خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر هستند.

سرهنگ رزمی این افتخار را باعث سربلندی خدمتگذاران به نظام در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهداء دانست.

جانشین انتظامی استان مهمترین دغدغه و رسالت نیروی انتظامی را برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت بیان کرد و در ادامه افزود: امنیت از موضوعات مهم در هر جامعه ای است و مهمترین دستگاهی که می تواند در تأمین آن نقش آفرینی کند نیروی انتظامی است.

سرهنگ رزمی با اشاره به سخنان گوهربار حضرت آیت اله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی کل قوا، تصریح کرد: نیروی انتظامی، آن سازمان رشید، آن بازوان توانا، آن شانه های پرتحملی است که می تواند و می خواهد این بار سنگین را بر دوش بگیرد و این خدمت بزرگ را برای مردم انجام دهد.

وی نیروی انتظامی را نیاز یک جامعه آرمانی دانست و افزود: همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند. وی امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط در جامعه را ثمره حضور پلیس کارآمد در آن جامعه دانست.
 
انتهای پیام/ ث
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.