اصفهان؛

افزایش 20 درصدی اسکان مسافران نورزی در شهرضا

تعداد مسافران نورزی که به شهرضا وارد و در این شهر به صورت موقت اسکان داده شده‌اند در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جانشین ستاد خدمات خدمات سفر شهر شهرضا   عنوان کرد: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان مسافران نورزی تا پایان وقت روز 4 فروردین 41 هزار نفر از مسافران نوروزی در قالب 7 هزار خانوار در شهرضا اسکان داده شده‌اند.
 
محمدمهدی مولائیان اظهار کرد: مسافران نورزی وارد شده با شهرستان در مدارس، آستانه شاهرضا، کمپینگ‌ها، ادارات و دانشگاه‌ها اسکان داده شده‌اند.
جانشین ستاد خدمات خدمات سفر شهر شهرضا بیان کرد: بیش از 30 هزار نفر از هموطنان در قالب زائر در اماکن مقدس شهرضا نظیر آستان امامزاده شاهرضا و دیگر بقاع متبرکه حضور داشته‌اند.

مولائیان ادامه داد: تعداد مسافران نورزی که به شهرضا وارد و در این شهر به صورت موقت اسکان داده شده‌اند در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 20 درصد افزایش داشته است.

وی اذاعان کرد: متأسفانه در این مدت در حدود 29 حادثه جاده‌ای و 24 حادثه درون شهری نیز اتفاق افتاده که اکثریت مصدومان این حوادث بعد از ارجاع به مراکز درمانی شهرستان، به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.