ثبت نام ۵۱۵ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تکاب

فرماندار شهرستان تکاب گفت:515 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تکاب ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ایرج ثقفی با اشاره به استقبال خوب از ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تکاب افزود:از این تعداد ۷۶ نفر در انتخابات شورای شهر تکاب نامزده شده اند و ۴۳۹ نفر در در حوزه‌های روستایی تکاب ثبت نام کرده اند.
وی اظهار کرد: ۲۵۵ داوطلب در بخش تخت سلیمان و ۱۸۴ داوطلب نیز در بخش مرکزی تکاب نامزد انتخابات شوراهای اسلامی روستا‌ها شدند.
فرماندار بیان کرد: از میان ۷۶ داوطلب ثبت نام کرده در حوزه شهری تکاب هفت نفر زن هستند در حالی که در دوره گذشته انتخابات شورای شهر تن‌ها یک داوطلب زن ثبت نام کرده بود.
وی ادامه داد: در بخش تخت سلیمان چهار داوطلب زن و در بخش مرکزی تکاب نیز ۲ داوطلب زن برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا‌ها ثبت نام کرده اند.
ثقفی اضافه کرد: در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و واجد شرایط، تعداد داوطلبان ثبت نام کرده به حدنصاب رسیده و در تمام حوزه‌های روستایی تکاب انتخابات شوراهای اسلامی روستا‌ها برگزار خواهد شد.
وی گفت: استقبال مناسب داوطلبان از ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشانه برگزاری باشکوه و حضور گسترده مردم در انتخابات اردیبهشت ماه است.
فرماندار بیان کرد: در شهر تکاب نامزد‌ها برای کسب ۵ کرسی شورای شهر باهم به رقابت خواهند پرداخت.
ثقفی افزود: در ۴۳ حوزه روستایی بخش تخت سلیمان و ۳۶ حوزه روستایی بخش مرکزی تکاب، تعداد اعضای شوراهای روستا براساس شاخص جمعیت و خانوار ۳ نفر و تن‌ها در ۲ حوزه روستایی پرجمعیت بخش تخت سلیمان تعداد اعضای شورا ۵ نفر است.
فرماندار با اشاره به تلاش مجریان و متولیان انتخابات در یک هفته گذشته و مراحل ثبت نام نامزد‌ها گفت: همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی با رعایت اصل بی طرفی و قانونمندی زمینه برگزاری حماسی و پرشور انتخابات پیش رو را فراهم کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.