تسلط نیروهای سوری بر ارتفاعات تدمر/ هلاکت ده‌ها تروریست جبهه‌النصره در حومه حما

ارتش سوریه با به هلاکت رساندن آخرین تروریست‌ها بر ارتفاعات منطقه تدمر به صورت کامل مسلط شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه بر برخی از سلسله کوه های منطقه تدمر در حومه شرقی حمص مسلط شدند.

به گفته یک منبع نظامی، ارتش سوریه در عملیاتی متمرکز مراکز تجمع تروریست های داعش را در ارتفاعات تدمر هدف قرار داده و بر کوه "مربط عنتر" و اطراف آن و کوه "حید" و "ظلیل" در شمال میدان گازی حیان مسلط شد.

نیروهای سوری در این عملیات همچنین تسلیحات تروریست ها را منهدم و به پاکسازی بمب ها  و مین های کارگذاری شده در این منطقه پرداختند.

ارتش سوریه با هجوم تروریست ها به یکی از مراکز نظامی در منطقه ملوک در تلبیسه در شمال شهر حمص نیز مقابله کردند. در این درگیری شماری از تررویست ها به هلاکت رسیده و تسلیحات و مهمات آنان منهدم شد.

به گفته یک منبع نظامی، ارتش سوریه مواضع تروریست های جبهه النصره را نیز در منطقه رستن در شمال شهر حمص هدف قرار دادند و مقر این تروریست ها را منهدم ساختند. در این عملیات یکی از سرکرده های گروه تروریستی جبهه النصره به هلاکت رسید.

در حومه شمالی حما نیز ارتش سوریه با همکاری نیروهای مردمی، امنیت و ثبات را به شهرک "معرزاف" بازگرداندند.

ارتش سوریه با هدف قرار دادن تروریست های جبهه النصره در این منطقه ده ها نفر از آنان که برخی با ملیت ترکستانی بودند را به هلاکت رساند.

در روستای کوکب در حومه شمالی حما نیز ارتش سوریه تمامی عناصر یک گروهک تروریستی را که مشغول مین‌گذاری و بمب‌گذاری در منطقه بودند را به هلاکت رساند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار