تسریع در روند عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : کل محور ایلام - مهران در حال اجرای عملیات چهار خطه شدن است و با اتمام تعطیلات با شتاب محسوس ، عملیات اجرایی در نقاط مختلف ادامه می یابد.

تسریع در روند عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، سید کمال‌الدین میرجعفریان در بازدید از پروژه‌های مختلف راه سازی محور ایلام - به مهران بر تسریع روند اجرای این بزرگراه تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: کل محور ایلام - مهران در قطعات مختلف در حال اجرای عملیات چهار خطه شدن است .

وی افزود : با توجه به تعطیلات نوروز و ترافیک نسبتا سنگین در این محور طی چند روز اخیر ،روند راهسازی در این مسیر تا حدودی محدود شد که با اتمام تعطیلات با شتاب محسوس عملیات اجرایی در نقاط مختلف ادامه می یابد.

میرجعفریان با اشاره به اینکه محور مذکور در زمان اربعین حسینی (ع) از پر ترددترین محورهای کشور است، تصریح کرد‌: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده تلاش می شود بیشتر محور تا آن زمان چهار خطه شود و بعضی از نقاط نیز احتیاج به حفاری تونل و احداث پل‌های بزرگ  و خاکبرداری‌های عظیم دارد که به زمان بیشتری برای اجرا  نیاز دارد و امید است این مهم در کمترین زمان ممکن به لحاظ فنی عملیاتی شود.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.