سمنان;

فعالیت بیش از50 کانکس نوروزی پلیس در سمنان

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از فعالیت 51 کانکس پلیس نوروزی پلیس در استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالله حسنی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان سمنان، ضمن تأکید بر لزوم تداوم آموزش مردم گفت : پلیس برابر وظایف ذاتی خود به‌عنوان خدمتگزار مردم، با تلاش شبانه‌روزی امنیت و آرامش را برای شهروندان و مسافران نورزی تأمین خواهد کرد.

وی حفظ اقتدار، انسجام و وحدت سازمانی را امری اجتناب‌ناپذیر در نیروی انتظامی برشمرد که با تکیه بر آن می‌توان خدمتگزار شایسته‌ای برای نظام و مردم در سنگر تأمین نظم و امنیت بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم در کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت عمومی نقش مؤثری دارد و پلیس را در خدمات‌رسانی یاری می‌کند، اظهار داشت: پاسخگو بودن و پیشگیری از جرائم ازجمله وظایف مأموران نیروی انتظامی به شمار می‌رود که در این بین مردم نیز باید با همکاری پلیس در ایجاد فرهنگ‌سازی در تعامل دوسویه باشند.

حسنی تأکید کرد: بی‌شک بدون حضور و کمک مردم، پلیس به‌تنهایی نمی‌تواند در فرهنگ‌سازی مؤثر عمل کند که این امر مستلزم آموزش‌های همگانی و حضور در صحنه اقشار مختلف مردم است.

وی تصریح کرد: ۵۱ کانکس پلیس در استان سمنان فعال است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن‌ها هرگونه مشکل یا سؤالی که دارند، مطرح کنند و این نیرو آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: سامانه ۱۹۷ آماده پاسخگویی به مشکلات هم‌وطنان و هم‌استانی‌ها خواهد بود که انتقادات، پیشنهاد‌ها و نظرات سازنده مردم بی‌شک می‌تواند پلیس را در ارائه خدمات بیشتر یاری کند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.