ضیایی: با حمایت هواداران، مقابل چین پیروز می شویم/ کیفیت لیگ شانزدهم پایین است

کارشناس فوتبال گفت: در صورت حمایت هواداران از تیم ملی، می توانیم به برد مقابل تیم ملی چین خوش بین باشیم.

محمد حسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار امروز تیم های ملی فوتبال ایران و چین اظهار کرد: تیم ملی ایران تاکنون در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه گلی دریافت نکرده است و به نظر من اگر روند عملکرد مناسب خط دفاعی تیم ملی در بازی امروز ادامه پیدا کند و مهاجمان تیم ملی نیز اشتباهات بازی با قطر را تکرار نکنند می توانیم با پیروزی برابر چین اختلاف امتیاز خود را با تیم های کره جنوبی و ازبکستان حفظ کنیم.
 
 
وی افزود: حضور تماشاگران در بازی امروز بسیار حائز اهمیت است و در صورت حمایت هواداران تیم ملی، بازیکنان با روحیه بهتری به مصاف چین می روند.
 

کارشناس فوتبال همچنین با اشاره به عملکرد تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شانس زیادی دارند و از بین چهار نماینده کشورمان در این رقابت ها حداقل دو تیم از گروه خود صعود می کنند.
 
 
وی با انتقاد از سطح کیفی تیم های حاضر در لیگ برتر تصریح کرد: به  اعتقاد من لیگ شانزدهم نسبت به ادوار گذشته رقابت های لیگ برتر از کیفیت پایین تری برخوردار بوده است و تنها شش تیم بالای جدول کیفیت قابل قبولی داشتند و سایر تیم ها در سطح متوسط و زیر متوسط ظاهر شدند.

 
ضیایی در پایان در مورد پیش بینی خود از قهرمان لیگ شانزدهم عنوان کرد: اگر تیم پرسپولیس دو بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، قهرمانی اش را مسجل می کند. پرسپولیس در فصل جاری تیم موفق و با ثباتی بوده است و نسبت به سایر تیم ها نوسان کمتری داشته است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.