وجود شعب تخصصی محیط زیست در 23 استان کشور

در 23 استان کشور شعب تخصصی محیط زیست شکل گرفته است.

وجود شعب تخصصی محیط زیست در 23 استان کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سه شنبه در نشست با دادستان ها و قضات دادگستری استان خراسان شمالی در بجنورد با اشاره به فعالیت 70 شعبه تخصصی در این استان ها گفت: نظارت بدون اغماض در حوزه محیط باید همواره یکی از سیاست ها باشد.

وی به رویکرد بحث حفاظت گونه یوزپلنگ در کشور اشاره کرد و افزود: باید این گونه نادر ، منطقه ای باشد چرا که که جمهوری اسلامی ایران میزبان این گونه نادر در آسیا است و همه برای حفاظت از گونه نادر یوزپلنگ باید تلاش کنند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این ظرفیت ثروت بزرگی در جامعه است که با کمک و مشارکت همه مردم می توان از آن استفاده بهینه کرد.

ابتکار اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران جزو 20 کشور برتر دنیا در زمینه تنوع زیست محیطی است که باید از این ظرفیت برای توسعه کشور استفاده کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: برنامه های در دست است که مجازات جایگزین برای متخلفان زیستی محیطی در نظر گرفت که از جمله آن آموزش افراد متخلف در زمینه اهمیت محیط زیست است.

ابتکار با اشاره به شکل گیری شعب تخصصی محیط زیست در 23 استان کشور ، تصریح کرد : شبکه سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست شکل گرفته است و این یکی از اهداف حقوق شهروندی است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
محیط زیست کشورمان با بی تدبیری همه مسئولان آن برای همیشه خسارت جبران ناپذیری دیده است