آبادان؛

نبود قاچاق سازمان یافته در مناطق آزاد کشور

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس:قاچاق سازمان یافته در مناطق آزاد کشور وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛کعبی نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق آزاد دروازه قاچاق به کشور نیستند و قاچاق سازمان یافته در این مناطق وجود ندارد.

عامر کعبی افزود: قاچاق در مناطق آزاد به حجمی که برخی از دوستان تاکید می‌کنند، نیست.

وی گفت: موضوعی که رهبر معظم انقلاب در خصوص بحث قاچاق تاکید دارند قاچاق سازمان ‌یافته کالا به داخل کشور است که این موضوع در مناطق آزاد مصداق ندارد.

کعبی گفت: طبق ماده 27 برنامه ششم توسعه که به تصویب شورای نگهبان رسیده از آغاز برنامه ششم توسعه کشور یعنی از اول سال 96 ، دبیرخانه مناطق آزاد کشور در اختیار وزیر اقتصاد و دارایی خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های تحقق شعار سال 1396 با نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را توجه به زیرساخت‌های تولید در کشور عنوان کرد و بیان داشت: در بودجه امسال کشور توجه خاصی به زیرساخت‌های اقتصادی شده است.

وی کاهش وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی و سوق دادن آن به درآمدهای مالیات و منابع دیگر را از ویژگی‌های بودجه سال 96 عنوان کرد.

کعبی افزود: در بحث انرژی نیز اقداماتی خوبی برای بهره‌برداری از میدان‌های نفتی مشترک پیش‌بینی‌ شده است.

احمد توکلی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی چندی پیش در گفت و گو با پیک بامدادی رادیو ایران مناطق آزاد را دروازه قاچاق کالا به کشور عنوان کرد.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.