کرمانشاه؛

کاهش 40 درصدی تلفات جاده ای استان در نوروز

جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش 40 درصدی تلفات جاده ای استان از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه در 25 اسفندماه سال گذشته تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مراد حیدری جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه تا به امروز شاهد کاهش 40 درصدی تلفات جاده ای استان نسبت به مدت مشابه هستیم.

حیدری این میزان کاهش تلفات را حاصل تلاش و زحمات همگی دستگاه های خدمات رسان و مشارکت مطلوب مردم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دانست.

وی با اشاره به روانی ترافیکی در تمامی محورهای استان، گفت: هم اکنون ترافیک در محورهای کرمانشاه -همدان، کرمانشاه به سمت شهرستان های پاوه و جوانرود و کرمانشاه به سمت قصر شیرین پرحجم گزارش شده است.

جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به پیشی بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارندگی ها از بعدازظهر امروز در استان گفت: قطعا با شروع بارندگی ها جاده ها لغزنده خواهند شد و رانندگان یابد در این شرایط بیش از هر زمان رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

حیدری افزود: همچنین توصیه می شود رانندگان در این شرایط رعایت فاصله طولی را داشته باشند تا بتوانند کنترل بهتری روی خودرو داشته و از برخورد و تصادفات پیشگیری کنند.
 
انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: کرمانشاه ، کاهش ، 40 ، درصدی ، نوروز ، تلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار