اصفهان؛

رفع تصرف بیش از 2هزار مترمربع از اراضی دولتی آران وبیدگل

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل از قلع و قمع و رفع تصرف 2 هزار و 54 متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی آراسته  ارزش ریالی این اراضی را حدود 6 میلیارد ریال برشمرد و اظهارکرد: این اداره با متصرفان اراضی دولتی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: این اراضی که باغ ویلایی در آن ساخته شده بود دارای پلاک 2840 و در منطقه پشت پارک شادی آران وبیدگل قرار داشت.

وی افزود: متاسفانه تصرف غیرقانونی اراضی دولتی و ملی به یک فرهنگ نادرست تبدیل شده است که در این راستا برای کوتاه کردن دست واسطه ها و متصرفان باید اطلاع رسانی شود.

وی با تاکید بر ضرورت حفاظت بیش از پیش از اراضی دولتی به عنوان یکی از مصداق های بیت المال، تاکیدکرد: در سال گذشته نیز 10 هکتار از اراضی دولتی آران و بیدگل توسط اداره راه و شهرسازی این شهرستان رفع تصرف شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره ضرورت مقابله با پدیده زمین خواری خاطرنشان کرد: با قاطعیت و استفاده از راهکارهای قانونی، نسبت به رفع تصرفات اراضی متعلق به بیت المال اقدام خواهیم کرد.

مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.