ربیعی: یک وزنه بردار به اردو اضافه شد/ مشکلات مالی کماکان وزنه برداری را رها نکرده است

مربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: تمرینات تیم ملی در روزهای ابتدایی سال با اضافه شدن یک وزنه بردار و تعداد 15 ملی پوش پیگیری می شود.

ربیعی: یک وزنه بردار به اردو اضافه شد/ مشکلات مالی کماکان وزنه برداری را رها نکرده استوحید ربیعی مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در خصوص وضعیت اردو و پیگیری تمرینات این تیم در روزهای عید نوروز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصریح کرد: اردوی تیم ملی بزرگسالان از 4 فروردین با حضور ملی پوشان در کمپ تیم های ملی آغاز شد و نفرات حاضر در این مرحله از عصر روز 5 فروردین تمرینات خود را استارت زدند. 

وی ادامه داد: با اضافه شدن یک وزنه بردار، درحال حاضر 15 وزنه بردار در اردوی تیم ملی حضور دارند. وضعیت جسمانی وزنه برداران خوب است و دو تیم 8 نفره با انگیزه زیادی، خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و بازی های کشورهای اسلامی که اول و آخر اردیبهشت در ترکمنستان و آذربایجان برگزار می شود، آماده می کنند.

مربی تیم ملی در خصوص مشکلات مالی فدراسیون وزنه برداری گفت: اردوی سال جدید وزنه برداری در شرایطی آغاز شد که کماکان مشکلات مالی، فدراسیون را رها نکرده است. امیدوارم با حمایت و کمک مالی مسئولان ورزش کشور به وزنه برداری شرایط بهتر شود.

ربیعی در خصوص حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در عشق آباد ترکمنستان تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که از روز یکم تا 9 اردیبهشت در عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود مهمترین رقیبان ما کشورهای قزاقستان، ازبکستان و چین هستند. در این بین نیز وزنه برداران خوبی نیز از کره شمالی و تایلند هم به صورت انفرادی در این رقابت ها حاضر خواهند شد. اما هنوز استارت فهرست اعلام نشده است و نمی شود نظر قطعی داد.

وی در خصوص آسیب دیدگی علیرضا سلیمانی وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان نیز خاطرنشان کرد: سلیمانی نیز پس از شکستن انگشت شصت پایش دوران درمان خود را طی می کند و باید پزشکان تا 15 فروردین نظر قطعی را در مورد وی اعلام کنند.

ربیعی در خصوص اضافه شدن مسعود چترایی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم به اردوی تیم ملی اظهار داشت: چترایی عملکرد خوبی را در مسابقات فینال لیگ برتر داشت تا کادر فنی او را به این مرحله از اردو دعوت کند. در این مرحله از اردو شرایط آمادگی او به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار می گیرد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.