حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال ساحلی

وزیر ورزش و جوانان فردا چهارشنبه نهم فروردین ماه جهت حضور در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان به یزد سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛مدیر کل ورزش و جوانان یزد در این خصوص گفت: دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان عصر روز چهارشنبه نهم فروردین ماه در بدو ورود به استان یزد که با هدف حضور در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان انجام می شود، در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد  مورد استقبال استاندار ، معاونین و دیگر مسئولین قرار خواهد گرفت.
 
مسعود شریعتی افزود: جلسه با سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان و هیئت‌های ورزشی استان که ساعت 18 در استانداری یزد برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های سفر سلطانی فر به استان یزد است و پس‌ازآن وزیر محترم ورزش و جوانان از ساعت 20 در ورزشگاه سلمان محمودآباد یزد برای تماشای بازی پایانی و شرکت در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان حضور پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: جلسه سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئت‌های ورزشی استان با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار یزد ، نمایندگان  مجلس شورای اسلامی، روسا و نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی و اعضاء تشکل های مردم نهاد جوانان برگزار می شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.