کرمانشاه؛

كشف محموله جاسازی شده گوشی های تلفن همراه قاچاق در کرمانشاه

جانشین پليس آگاهی استان از كشف محموله جاسازی شده گوشی های تلفن همراه قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال و دستگيری یک متهم در اين زمینه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "سياوش كلانتری" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در سطح کلان در شهرستان جوانرود تشکيل و اخيرا اقدام به خريداری يک محموله گوشي های تلفن همراه از اکراد عراقی نموده و از معابر غير مجاز مزری وارد شهرستان مذکور کرده است، بر همين اساس موضوع دردستور کار ماموران اداره اطلاعات جنايی اين پليس گرفت.
سرهنگ كلانتری با اشاره به اینکه قاچاقچیان در پوشش مسافر به همراه اعضای خانواده، قصد انتقال محموله به استانهای مرکزی کشور را داشتند، تصريح كرد: با هماهنگی مقام قضائی و با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی، دو تيم عملياتی از پرسنل اداره اطلاعات جنايی پليس آگاهی مركز استان با خودرو پوششی به محور تردد قاچاقچيان  در محور جاده قزانچي اعزام شدند و پس از چندين ساعت نهايتا خودروی مورد نظر را مشاهده و در عملیاتی ضربتی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی حامل کالای قاچاق 20 دستگاه تلفن همراه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، به ارزش ريالي 400 ميليون ريال کشف و در اين راستا يك نفر متهم نيز دستگير و پرونده تحت رسيگي قرار دارد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار