استاندار گیلان:

رئیس جمهور پنجشنبه هفته جاری به گیلان سفر می‌کند

استاندار گیلان گفت: حجت الاسلام حسن روحانی پنجشنبه هفته جاری به گیلان سفر می کند.

رئیس جمهوری پنجشنبه هفته جاری به گیلان سفر می‌کندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی نجفی غروب سه شنبه اظهار کرد: با حضور رئیس جمهوری در روز پنجشنبه 15 طرح عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 25 هزار میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: زیبایی این پروژه ها آن است که از این تعداد، 16 هزار میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

نجفی با بیان اینکه در این سفر جمعی از وزیران و معاونان رئیس جمهوری، دکتر روحانی را همراهی می‌کنند، ادامه داد: این پروژه‌ها یا بصورت حضوری توسط رئیس جمهوری و یا به دلیل تعدد طرح ها به صورت ویدئوکنفرانس و با دستور ایشان و حضور وزیران در محل پروژه ها به بهره‌برداری می‌رسد.

روابط عمومی استانداری گیلان به نقل از استاندار گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از سه هزار و 600 نفر اشتغال ایجاد می شود و هزاران اشتغال غیر مستقیم نیز خواهد داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: در آغاز سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، حضور رئیس جمهوری در گیلان بمنظور بهره برداری از طرح های بزرگ و اثرگذار موجب تحرک بیشتر و تحول اساسی در این بخش ها خواهد بود.

رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، بیست و ششم و بیست و هفتم فروردین ماه سال 1394 ، در پانزدهمین سفر استانی به گیلان آمده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار