برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی در نشست آیپک؛ مک‌کانل نیز به برجام حمله کرد

رهبر اکثریت‌ جمهوری‌خواه مجلس سنا در اجلاس لابی صهیونیستی آیپک، از توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی انتقاد کرد.

برای جلب رضایت اسرائیل در نشست آیپک؛ مک‌کانل نیز به برجام حمله کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، سناتور «میچ مک‌کانل»، رهبر اکثریت‌ جمهوری‌خواه مجلس سنا، امروز (سه‌شنبه)، در نشست صهیونیستی «آیپک»، کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل، از توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی، انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت نمایندگان هر دو حزب آمریکا برای نشان دادن حمایت خود از اسرائیل از توافق هسته‌ای ایران انتقاد و از تصویب تحریم های جدید علیه این کشور حمایت خواهند کرد.

رهبر اکثریت جمهوری خواهان در مجلس سنا، از این مسأله در اجلاس آیپک پرده برداشت. مک‌کانل گفت آمریکا پشت سر اسرائیل ایستاده است. وی توافق هسته‌ای را به مثابه نسیمی بهاری برای ایران دانست که باعث شد آمریکا نتواند اقدامات شدیدتری علیه آن کشور اعمال کند.

مک کانل با تکرار ادعاهای واهی مقامات واشنگتن علیه کشورمان اظهار داشت: «امروز آمریکا می‌تواند رویکرد تازه و متفاوتی داشته باشد و در این راه می‌تواند با توانایی ایران برای تأمین مالی، تسلیحاتی و آموزشی تروریست‌هایی مانند حزب الله، حماس و نیروهای نیابتی اش در سوریه مقابله کند.»

کنفرانس سه روزه «کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل» موسوم به لابی صهیونیستی آیپک، روز یکشنبه در واشنگتن آغاز شد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار