«ارباب جنگ» از دلالی اسلحه توسط دولت آمریکا می‌گوید

فیلم سینمایی «ارباب جنگ» درباره قاچاق اسلحه توسط دولت آمریکا و دلالان وابسته به ایالات متحده، چهارشنبه 9 فروردین از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه افق، ارباب جنگ  فیلمی در سبک جنایات و جرائم و جنگی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اندرو نیکول و با بازی همکار تهیه کننده نیکلاس کیج و بازی ایتن هاک است که در سال ۲۰۰۵ ساخته شد.

یوری اورلاو در دوران کودکی به همراه خانواده‌اش به بهانه ساختگی یهودی بودن از اتحاد جماهیر شوروی به ایالات متحده آمریکا فرار می‌کند؛ او دلزده از زندگی ساده خانواده خویش و برای ثروتمند شدن وارد تجارت و قاچاق اسلحه و ابزارآلات جنگی می‌شود.

یوری در این راه ایده‌های خاصی را به کار می‌برد که تا آن زمان در این زمینه به چشم نخورده بود. یوری با استفاده از ذکاوت خویش به یک باره به یک دلال بین‌المللی اسلحه تبدیل می‌شود. جنگ‌های خاورمیانه، آفریقا، جنوب شرقی آسیا، افغانستان، درگیری‌های اسرائیل و مسلمانان، جبهه متحد انقلابی، رهبر لیبریا، لبنان، رشوه به مقاماتی چون کلنل الیور سوثرن آمریکایی، کامبوج و بویژه فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی او را در رسیدن به هدفش یاری می‌کنند.

«ارباب جنگ» را می توانید چهارشنبه 9 فروردین ساعت 10:00 از شبکه افق ببینید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.