کرمان؛

سند توسعه ورزش استان اصلاح می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از اصلاح سند توسعه ورزش استان و اجرای دوباره آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی و هیئت همراه در سفر یک روزه ی خود که به منظور بازدید از مکان ها ی ورزشی بخش راین، صورت گرفته بود، ابتدا با حضور در گلزار شهدای این بخش، با شهدا تجدید میثاق کرد، سپس با شرکت در شورای ورزش ضمن شنیدن نقطه نظرات اعضای شورا به بررسی مسائل و مشکلات ورزش و جوانان پرداخت و گفت: به دنبال مصوبات اجرایی در شوراهای ورزش و جوانان هستیم.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه اعتبارات دولتی کفاف هزینه های ورزش استان را نمی دهد، افزود: سند توسعه اقتصادی ورزش و جوانان کرمان در دست تدوین است و محورهای این سند، خیران و بنگاه های اقتصادی غیر دولتی برای سرمایه گذاری هستند که راه گشای ما است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ششم توسعه، تخفیف های مالیاتی برای بنگاه های اقتصادی حامی ورزش در نظر گرفته شده است.

امیری خراسانی هیأت های ورزشی را متولی استعدادیابی و استعداد پروری دانست و تصریح کرد: بیشتر افتخارات ورزشی و قهرمانان از روستا ها بخش ها و محله ها هستند و در این راه نیازمند ارتباط بیشتر و قویتر عمل کردن هیأت های شهرستان ها و بخش های تابعه هستیم.

وی یادآور شد: در حقیقت اداره کل ورزش و جوانان و ادارات زیر مجموعه نقش حمایتی و نظارتی را بر عهده دارند.

امیری خراسانی گسترش ورزش همگانی و توجه بیشتر به ورزش بانوان را از اولویت های کاری خود در ورزش عنوان کرد.

وی در این نشست، دستور بررسی و مطالعه واحد فنی و مهندسی اداره کل به منظور برنامه ریزی برای بازسازی و تجهیز مکان های ورزشی و اقامتی بخش راین را صادر کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار