زاهدان؛

بیش از 2میلیون تردد در نوروزامسال درجاده های سیستان و بلوچستان

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان گفت: بیش از بیش از 2میلیون تردد در نوروزامسال درجاده های سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

بیش از 2میلیون تردد در نوروزامسال درجاده های سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی خانقاهی افزود:: افزون بر 2 میلیون تردد وسایط نقلیه در جاده های استان از 25 اسفند 95 تا هفتم فروردین ماه به وسیله 62دستگاه تردد شمار ثبت شده است.

وی شمار ترددهای این دوره در مقایسه با مدت مشابه پارسال با یک میلیون و 700 هزار تردد حدود 17درصد رشد داشته است.

وی افزود: خوشبختانه در طرح نوروزی امسال با تمهیدات پیش بینی شده و نصب دوربین های کنترل سرعت، سرعت متوسط درجاده های سیستان و بلوچستان 2 کیلومتر بر ساعت کاهش داشته است.

وی گفت: پارسال میانگین سرعت در جاده های استان 82 کیلومتر بود که امسال به 80 کیلومتر رسیده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این مدت بیش از 134هزار مسافر با 12 هزار و 600 سفر ناوگان حمل و نقل عمومی در سراسر استان و خارج از استان جابه جا شدند که از این تعداد 74درصد جابجایی مربوط به داخل استان و 24درصد مربوط به خارج استان بود.

وی ادامه داد: بیشترین جابجایی مسافر در این مدت در داخل استان از زاهدان به چابهار و در خارج از استان به مقصد خراسان رضوی و تهران صورت گرفته است.

وی گفت: سیستان و بلوچستان تاکنون از نظر جابجایی مسافر رتبه 14 کشوری را کسب کرده است.

خانقاهی گفت: همچنین در این مدت 760 مورد امداد رسانی توسط گشت های راهداری و افزون بر 700 مورد نظافت نمازخانه، پارکینگ، مجتمع ها و غیره انجام شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار