ساری،

معرفی نفرات برتر رقابت های تنیس آزاد جام کیا موتورز

نفرات برتر مسابقات تنیس آزاد جام کیاموتورز بابلسر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات تنیس آزاد جام کیاموتورز بابلسر با حضور تنیس بازانی از ۵ استان مازندران، فارس، همدان، گلستان و مازندران در دو قسمت انفرادی و دوبل برگزار شد.

در بخش انفرادی ۴۴ تنیسور با هم رقابت کردند که در پایان صابر رستم پور از تهران عنوان نخست را کسب کرد. علی طاهری دیگر شرکت کننده تهرانی دوم شد و کیان کچبی و نوید علی نژاد از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

در رقابت های قسمت دو نفره هم که ۲۵ تیم در آن به دیدار هم رفتند، تیم مازیار مشکاتی از مازندران و صابر رستم پور از تهران قهرمان شد. عنوان نایب قهرمانی به حسین اطریشی و اوستا ذکریا از مازندران رسید. دانیال حسینی و سیاوش شیردل از مازندران و محمد کتیبه از همدان و کیان کچبی از مازندران مشترکا بر سکوی سوم رقابت های دوبل ایستادند.

گفتنی است مسابقات تنیس آزاد جام کیا موتورز بابلسر به مدت چهار روز از پنجم تا هشتم فروردین در زمین تنیس شهرک ساحلی خزر شهر شمالی با همکاری هیات تنیس بابلسر و حمایت مالی نواخودرو عاملیت ۲۲۵ کیاموتورز بابلسر برگزار شد.

این دوره از رقابت ها در سطح کیفی مطلوبی برگزار شد و مبلغ ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی توسط لطفیان رییس هیات تنیس مازندران، نادری، مرادی، بلالی مقدم هیات رییسه تنیس مازندران، بیشه سری و ضیاپور رییس و دبیر هیات تنیس بابلسر، مقدم حامی مالی مسابقات و جمعی از پیشکسوتان و اهالی تنیس شهرک زیبای خزرشهر بابلسر به نفرات و تیم های برتر اهدا شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.