اصفهان؛

ورود سامانه بارشی از روز جمعه به استان اصفهان

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز جمعه فعالیت سامانه‌ای ناپایدار با ورود به کشور تقویت می‌شود؛ این سامانه از سمت غرب وارد کشور خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  در خصوص وضعیت آب و هوای استان اصفهان اظهار کرد: هنوز شرایط آب و هوا برای استان اصفهان طی امروز فردا کمی ناپایدار است.

وی افزود: این ناپایداری‌ها باعث افزایش ابر و بارش پراکنده‌ در نواحی غرب تا برخی از نواحی شمال و به ویژه شرقی استان اصفهان می‌شوند که در نواحی شرقی در اواخر وقت امروز و فردا احتمال بارش بیشتر وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از روز جمعه فعالیت سامانه‌ای ناپایدار با ورود به کشور تقویت می‌شود؛ این سامانه از سمت غربی وارد کشور خواهد شد و از اواخر روز جمعه و شنبه استان اصفهان را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

وی تأکید کرد: احتمال دارد که در روز شنبه بارش‌های بهتری را در سطح استان اصفهان داشته باشیم و وزش باد برای این استان در روز شنبه شدت بیشتری بگیرد.

خدابخش در رابطه با وضعیت کیفی هوای اصفهان ادامه داد: وضعیت هوای اصفهان در روزهای پایانی نوروز 96 بسیار خوب و در حد پاک و سالم است.

وی ادامه داد: با توجه به ناپایداری‌ها در استان اصفهان هوای امروز اصفهان می‌تواند پاک باشد و برای فردا هم هوای پاک در اصفهان ماندگار باشد اما پیش‌بینی می‌شود که هوا به تدریج در روز جمعه به مرحله سالم برسد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.