کرمانشاه؛

تحقق شعار سال در راستای رونق اقتصادی

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی معتقد است: برای تحقق شعار سال باید برنامه‌های رونق اقتصادی تدوین شود.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرهاد تجری نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اشراف کامل به اوضاع، پتانسیل‌ها، فرصت ها، ضعف‌ها و تهدیدهای کشور دارند، یقینا انتخاب شعار سال از سوی ایشان کارشناسی شده است.

 نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب فلسفه مبحث اقتصاد مقاومتی را اتکا به درون عنوان و تصریح کرد: برای تحقق شعار سال باید برنامه‌های رونق اقتصادی تدوین شود.

تجری تاکید کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در تمامی ارکان آن رونق اقتصادی، فرهنگی و حل مشکلاتی مثل اشتغال را در کشور به دنبال خواهد داشت.

تجری اشاره به مسئله اشتغال در شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری را با توجه به آمار بالای بیکاری در بین جامعه و خصوصا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مهم ارزیابی و اظهار کرد: حل مشکل اشتغال به عنوان یک اولویت مهم باید در برنامه کشور قرار گرفته و حل این مشکل پای کار بودن جدی مسئولان و حتی مردم را می‌طلبد.

وی حل مشکل اشتغال را نیازمند رسیدن سرمایه‌گذاران به خودباوری عنوان و خاطرنشان کرد: با وجود تمامی محدودیت ها، ورود سرمایه‌گذاران به مباحث تولیدی و اقتصادی می تواند گام مهمی در راستای رفع معضل اشتغال از سوی سرمایه‌گذاران باشد.

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب افزود: فعالیت‌های اقتصادی نیازمند بازار هدف است و در این راستا باید در جهت ایجاد فرصتهای صادراتی در زمینه محصولات تولیدی در کشور برنامه ریزی شود.

تجری در ادامه نقش مردم را هم در تحقق شعار سال و حل مشکلات تولید و اشتغال کلیدی خواند و افزود: مردم باید خرید اجناس و تولیدات داخلی را به عنوان یک ضرورت ملی در برنامه داشته و به تولیدات ملی توجه داشته باشند، هرچند در برخی از موارد ممکن است کیفیت تولیدات داخلی پایین‌تر باشد، اما در موارد زیادی تولیدات داخلی قابل رقابت با انواع خارجی هستند.

 وی از خانواده‌ها خواست تا در سبد خرید خود تولیدات داخلی را بگنجانند و از این طریق در تحقق شعار سال نقش‌آفرینی کنند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار