سردار سنایی‌راد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان

کشور نیازمند مدیریت جهادی و پویاست/ با مصرف کالای ملی به تولید کنندگان داخلی کمک کنیم

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه نیازمند مدیریت جهادی هستیم، گفت: رقم بیکاری در برخی استان‌ها از مرز هشدار گذشته و درمانش به راه افتادن چرخ اقتصاد داخلی است.

سردار "رسول سنایی‌راد" معاون سیاسی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما باید برای خنثی کردن فشارهای دشمنان  وضعیت اقتصادی‌مان را ساماندهی کنیم؛ چرا که در هر عرصه اقتصادی که ضعفی وجود داشته باشد آنها از این حربه برای فشار به جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

وی افزود: اشتغال و مسائل معیشتی مردم ما را رنج می‌دهد و اگر چرخه تولید ملی به گردش در بیاید وضعیت اشتغال بهتر می‌شود. 

معاون سیاسی سپاه افزود: راه‌حل رفع مشکل اشتغال در کشور فرهنگ‌سازی بین مردم برای حمایت از تولید ملی می‌باشد. ما به اندازه کافی منابع داخلی در کشورمان داریم و می‌بینیم گاهی رقم نقدینگی کشور به 1400 هزار میلیارد تومان می‌رسد و اگر این حجم نقدینگی به سمت تولید هدایت شود می‌تواند ما را از خیلی از جهات نیازمند کند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد مشکل ما بیشتر مدیریتی باشد و ما نیازمند به مدیریتی جهادی و پویا و فعال هستیم. متاسفانه رقم بیکاری در برخی استان‌ها از مرز هشدار نیز عبور کرده و درمان آن با راه‌ افتادن چرخ اقتصاد داخلی امکان پذیر است.

معاون سیاسی سپاه در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان و مدیران کشور بایستی بیشتر تلاش کنند و مردم با تغییر در الگوی مصرف و رویکرد مصرف کالای داخلی به تولید کنندگان داخلی کمک کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار