راه‌اندازی خط گردشگری‌ بندرعباس ـ عمان ـ دبی‌

مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق "هرمزگان" از راه‌اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، بندرعباس به دبی و بندرعباس به لارک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد محسنی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از کشتی تفریحی گردشگری داریوش در بندر شهید حقانی اظهارداشت:سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به امکانات موجود در حوزه گردشگری دریایی، منتظر سازمان‌های دیگر نمانده و با تکیه بر درآمدهای سازمان، آهنگ توسعه گردشگری دریایی را با همکاری سازمان میراث فرهنگی به صدا درآورده است.
 
وی در ادامه بیان داشت: البته امیدواریم تا با تدوین سند توسعه گردشگری دریایی در کشور و استان هرمزگان گام‌های محکمی در این بخش برداشته شود.
 
محسنی با اشاره به راه‌اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، بندرعباس به دبی و بندرعباس به لارک گفت: از سال گذشته نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته کاپوتاژ خودرو به جزیره هرمز نیز در دست اقدام قرار گرفته که با استقبال مناسبی همراه بوده است.
 
مدیر بندر شهید باهنر و بنار شرق هرمزگان با بیان اینکه بخش عمده اقدامات انجام شده در زمینه گردشگری دریایی با همکاری تعاونی‌ها صورت پذیرفته، ادامه داد: تلاش شده تا ظرفیت‌های استان در حوزه دریا و گردشگری دریایی به نحوی بهره‌برداری شود که تمام مردم استان از آن منتفع شوند.
 
منبع:تسنیم
 
انتهای پیام/س
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.