شیراز؛

محور لار – جهرم پرحادثه‌ترین جاده جنوب فارس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان محور لار – جهرم را پرحادثه‌ترین جاده جنوب فارس اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود حاج رجبی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان گفت: این محور تا هفتم فروردین‌ماه 96 با 13 حادثه ترافیکی، 20 مصدوم و یک فوتی در رتبه نخست بروز حوادث در جنوب فارس قرار دارد.

حاج رجبی با بیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان و آشنا نبودن آن‌ها به مسیرها از عمده دلایل بروز حوادث ثبت‌شده است، افزود: آمار ارائه خدمات اورژانس 115 لارستان در ایام نوروز امسال نسبت به پارسال افزایش داشته است.

وی ادامه داد: آمار فوتی حوادث ترافیکی در ایام نوروز در محدوده مأموریتی اورژانس لارستان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

حاج رجبی ادامه داد: محور لار – جهرم با 13 حادثه ترافیکی، 20 مصدوم و یک فوتی در رتبه نخست بروز حوادث قرار دارد و پس‌ ازآن محور لار – بندرعباس با شش حادثه، هفت مصدوم و یک فوتی، مسیر لار – بستک با پنج حادثه و 12 مصدوم و جاده لار – خنج با چهار حادثه و پنج مصدوم قرار دارند.

وی اظهار داشت: درمجموع در این محورهای مواصلاتی، 25 حادثه ترافیکی با 42 مصدوم و دو فوتی رخ داده است.

حاج رجبی بیان کرد: در این مدت 357 مأموریت انجام‌شده که 53 مورد مربوط به حوادث ترافیکی با 74 مصدوم بوده و 262 مأموریت مربوط به بیماران غیرتصادفی با شش مورد فوتی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان تصریح کرد: در این مدت درمجموع 92 مأموریت انجام‌شده که 12 مورد مربوط به حوادث ترافیکی، با 16 مصدوم و همچنین 60 مأموریت مربوط به بیماران غیرتصادفی بوده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار