استاندار خوزستان خبر داد؛

اختصاص اعتبار میلیاردی به کودکان بازمانده از تحصیل

مبلغ 150 میلیارد ریال به کودکان بازمانده از تحصیل و کانون‌های پرورش فکری اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار میلیاردی به کودکان بازمانده از تحصیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: سال گذشته در نشست شورای اجتماعی کشور مصوبات مهمی برای خوزستان به تصویب رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: اطلس آسیب‌های اجتماعی استان در 1 ماه آینده تدوین می‌شود تا ما در وهله اول مشکلات اجتماعی در کانون‌های جغرافیایی هر منطقه را بدانیم و بعد برنامه‌ریزی مناسب و علمی برای حل آن ها و مداخلات موثر جهت رفع این معضلات داشته باشیم.

شریعتی افزود: با شناخت قبلی از مشکلات قادر خواهیم بود با برنامه‌ریزی صحیح اقداماتی در پیش بگیریم که اثرات آن مناسب و مداوم خواهد بود در صورتی که اگر اقدامات بدون آگاهی و برنامه‌ریزی قبلی باشد، آثار آن مقطعی خواهد بود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امید است با برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم در مسیر کاهش و ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

وی اظهار داشت: لازم است در این زمینه کمیته‌های شهرستانی فعال شوند و  همچنین از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد، انجمن‌های خیریه، موسسات، مساجد و کانون‌های فرهنگی استفاده شود و از آنها در کمیته‌ها جهت مشارکت در سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی دعوت به عمل آید.

غلامرضا شریعتی خاطرنشان کرد: مبلغ 150 میلیارد ریال برای کودکان بازمانده از تحصیل و کانون‌های پرورش فکری اختصاص یافته و انشاءالله سریع‌تر در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

استاندار خوزستان اذعان داشت: انشاءالله این مبلغ با دقت لازم و اثربخشی مناسب هزینه شود و به نحوی عمل شود که در کاهش آسیب‌های اجتماعی در نقاط هدف موثر باشد. البته در طول سال بیش از این مبلغ را از اعتبارات استان جهت اصلاح زیرساخت‌های مناطق حاشیه‌ای هزینه خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.