کرمان؛

مردم قدردان خانواده های شهدا هستند

استاندار کرمان گفت :مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با حضور در منزل خانواده شهیدان علی آب بر و سیف الدینی و قرائت فاتحه به روح بلند این شهیدان، با خانواده معظمشان دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنان نیز قرار گرفت.

وی در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر و استقامت والدین شهیدان، افزود: ملاقات با خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان موجب می شود تا روحیه مضاعفی برای تلاش و خدمت به مردم کسب نمایم.
رزم حسینی با تاکید براینکه مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند، خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده‌های آنان، سرمایه‌های معنوی بزرگی برای ما هستند بگونه ای که تاریخ ایران را با ایثار و فداکاری خود، عطرآگین کردند.
شهید مهدی علی‌آب‌بر، یکم مهر 1341، در شهرستان کرمان چشم به جهان گشود. این شهید بزرگوار تا سوم متوسطه درس‌خواند.

وی دهم‌اردیبهشت 1361، در منطقه دو کوهه عملیات بیت المقدس بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد.
شهید محمد حسین سیف الدینی در نوزدهم آذر سال 1342 چشم به جهان گشود و دوران شیرین کودکی را در کنار دیگر برادران شهیدش سپری شد، وی در نهایت در بهمن ماه 1364 به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و بدلیل قابلیت هایی که در زمینه تعلیم و تربیت داشت، مسئولیت تبلیغات گردان 410 غواص را به او سپردند.
وی در عملیات افتخار آمیز والفجر 8 بعنوان نیروی رزمی شرکت کرد و مجروح شیمیایی شد که در اثر جراحات زیاد به تهران اعزام و سپس برای استراحت و ادامه معالجات به کرمان آمد و سرانجام بعد از 2 سال مجروحیت و رنج و درد ناشی از جراحات مواد شیمیایی که بیشترین اثر را بر روی ریه او گذاشت این پرستوی بی تاب در تیرماه 67 دعوت حق را لبیک گفت.
شهید محمد حسن سیف الدینی نیز صبح سی و یکم فروردین ماه 1341 پا به دنیای زودگذر گذاشت. وی که در مبارزه علیه گروهک های ضد خلقی شرکت فعال داشت، در اواخر سال 59 از طرف سپاه پاسداران به کردستان رفت و بالاخره پس از پانزده روز نبرد در تاریخ 5مهر1360 در جریان شکستن حصر آبادان به آرزوی دیرینه خود که همانا لقاءالله بود، رسید.
شهید محمد عباس سیف الدینی نیز در یازدهم بهمن ماه 1344 متولد شد. وی دوران دبستان و راهنمایی را در مدارس عادی گذراند و وارد حوزه علمیه شد و با راهنمایی اساتید حوزه توانست راه کمال را بپیماید و سرانجام در تاریخ اول فروردین سال 61در عملیات خیبر، در جاده طلائیه ، جزیره مجنون به شهادت رسید.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار