عملیات جست و جو برای یافتن دختر بچه دوساله ادامه دارد

عملیات جست و جو برای یافتن دختر بچه دوساله که عصر دیروز در کانال آبی در بلوار رسالت مشهد گم شده بود،با گذشت بیش 15 ساعت همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حسن پرکار رییس جمعیت هلال احمرمشهد گفت: در پی بارش های پیاپی عصر دیروز یک دختر بچه2 ساله در کانال آبی در بلوار رسالت مشهد گم شد که اکنون جست و جو برای یافتن وی ادامه دارد .
عملیات جستجو برای یافتن کودک دوساله مشهدی

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 18:00 شب گذشته بوقوع پیوست افزود :پس از جستجوی فراوان و همچنین کارگاه زنی در محل جهت پشتیبانی ازعوامل اتشنشانی ،با توجه به بالا آمدن آب و محدود بودن روشنایی با هماهنگی عوامل آتشنشانی ماموریت تا روشنایی صبح متوقف گردید.

رییس جمعیت هلال احمرمشهدگفت: متاسفانه تا کنون نشانه ای از این کودک به دست نیامده است.

آتشپاد دوم ابوالفظل تیموری مدیر منطقه دوم عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهدهم دراین باره گفت:دیروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مشهد مبنی بر مفقود شدن کودکی دو ساله که در کنار کانال آب درحاشیه بولوار رسالت در جاده سیمان شهر مشهد بوده است.

وی گفت: ستاد فرماندهی عملیات اتش نشانی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات را ازبیش از ۸ ایستگاه آتش نشانی به همراه تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام کرد.

 
وی افزود:عملیات جستجو با حضور بیش از ۴۰ نفر از نیروهای آتش نشانی مشهد و تیم غواصی این سازمان در حال انجام است و امیدواریم طی ساعات آینده از سرنوشت این کودک اطلاعی بدست آوریم.

این خبر بروز رسانی می‌شود...
 انتهای پیام//م.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار