کرمانشاه؛

حضور چهار کاراته کا کرمانشاهی در رقابت های لیگ جهانی امارات

رئیس هیات کاراته کرمانشاه از حضور چهار کاراته کا کرمانشاهی در رقابت های لیگ جهانی امارات خبر داد.

حضور چهار کاراته کا کرمانشاهی در رقابت های لیگ جهانی امارات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رئیس هیات کاراته کرمانشاه با اعلام اینکه اسامی ملی پوشان کاراته ایران برای حضور در رقابت های لیگ جهانی امارات اعلام شد، گفت: در میان اسامی منتشر شده نام چهار کاراته کا کرمانشاهی نیز دیده می شود.

ناصر محمد صالحی اظهار کرد: سعید احمدی و سامان حیدری در بخش آقایان و بهنوش نجفی و محدثه آقایی در بخش بانوان چهار کاراته کا کرمانشاهی هستند که در لیگ جهانی به میدان می روند.


وی افزود: احمدی نماینده وزن 67- کیلوگرم، حیدری نماینده وزن 84+ کیلوگرم، نجفی نماینده وزن 67- کیلوگرم و آقایی نیز نماینده وزن 60+ کیلوگرم ایران در رقابت های لیگ جهانی خواهند بود.


محمدصالحی ادامه داد: تیم ملی کاراته مردان ایران با 12 ورزشکار و تیم ملی کاراته زنان ایران هم با 10 ورزشکار در رقابت های لیگ جهانی حضور پیدا خواهند کرد.


رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: سومین مرحله از پیکارهای لیگ جهانی در سال 2017 میلادی طی روزهای 11 تا 13 فروردین در دوبی امارات برگزار خواهد شد.


وی یادآوری کرد: در مرحله دوم این رقابت ها که اواخر اسفند 95 و به میزبانی هلند برگزار شد سامان حیدری تنها کاراته کا کرمانشاهی حاضر در آن مسابقات بود که از کسب مدال باز ماند.


محمدصالحی در پایان اظهار کرد: بازی های کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان و مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان برنامه های پیش روی تیم ملی کاراته ایران است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار