کرمان؛

توقيف 60 دستگاه وسيله نقليه متخلف در كرمان

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در نيمه اول تعطيلات نوروز 60 دستگاه وسيله نقليه متخلف توسط مأموران انتظامی اين فرماندهی توقيف و روانه پاركينگ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬سرهنگ علی كشاورزی گفت: با توجه به اهميت تأمين امنيت شهر کرمان در ايام تعطيلات نوروز و افزايش تيم های گشتی فعال جهت تسريع خدمت رسانی به مردم و کنترل دقيق تر نقاط آسيب پذير سطح شهر طرح ارتقای امنيت اجتماعی و ساماندهی وسايل نقليه متخلف به منظور جلوگيری از بروز تخلفات در سطح شهر کرمان توسط مأموران انتظامی اين فرماندهی در حال اجراست.

وی افزود: در همين راستا مأموران انتظامی يگان های تابعه در اين ايام طرح بر خورد با وسايل نقليه متخلف را با هدف برخورد با آلودگی صوتی و مزاحمان نواميس در سطح شهر کرمان اجرا كردند.

كشاورزی تصريح کرد: در اجرای اين طرح 36 خودرو كه با هنجار شكنی موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، توقيف و روانه پاركينگ شدند.

وی ادامه داد: همچنين در راستای پيگيری طرح ساماندهی موتورسيکلت ها ، 24 دستگاه موتورسيکلت متخلف که فاقد پلاک يا دارای پلاک مشکل دار بودند توقيف و روانه پارکينگ شدند.

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه تأکيد کرد: برخورد پليس با وسايل نقليه متخلف در ايام تعطيلات با جديت ادامه دارد؛ لذا به کليه شهروندان گرامی توصيه می شود در صورت داشتن هرگونه مشکل در خودرو يا موتورسيکلت نسبت به رفع آن اقدام و از مشکلات آتی پيشگيری كنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار